01 June 2011

org2 tua selalu cakap, buat baek dibalas baek, buat jahat jangan sekali.......
tapi nape bile wat baek pon ttp org x nmpk, yang jahat 2 jugak la yang diorg nampak???????????
kenapa???????????????
sebaek2 manusia pon ade tahap kesabaran jugak,
aku nie bukan la baek sangat pon,,,
tapi aku x jahat,,
aku cume nakal je,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
dh name pon remaje lagi kan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
sesabar mane pon aku ,,
ade tahap2 jugak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
kenape x de org leh paham keadaan aku mase nie??????????????????
sikit2 aku je yang salah walupon terang2 aku x bersalah,,
tapi aku jugak yang dapat balasan 2....................
tinggi sangat kot ego sebab 2 x nk ngaku langsung siap tuduh aku mcm2 ag...
xpe a,, aku nie hanya insan biase je,,,,,,,,,,,,,,,,,
x de siape pon peduli pasal perasaan aku,, janji diorg epy xpe a........................
aku sedih ke , aku takut ke,,, aku trauma ke,, x de org kesah,,,,
yela, aku nie sape nk kn perhatian lebih dari org........................
hanya insan kecil yang x dipandang oleh sape2 pon,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...