01 June 2011

jodoh pertemuan di tangan tuhan,,,,,,,,,,,,
kita hanya merancang,, tuhan yang menentukan segalanya..
ade la sorg member aku 2 cakap kat aku kita boleh berdoa tuk jodoh kita..
"kalau dia 2 betol2 jodoh aku..   pertemukan aku dengan nya,, tapi kalau bukan,,, jauhkan lah dia dari aku"
tapi aku x doa pon sal jodoh aku ..
lau doa pon,, doa pasal laen,,,,,,,,,,,
sebab aku takut,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
takut kehilangan die,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
jodoh boleh di usaha,,,,,,,,,,
jadi aku berusaha seboleh yang mungkin tuk jadikan die jodoh aku,,,,,,,,,,
tapi mcm aku cakap tadi la kita hanya merancang,, tuhan yang menentukan,,,,,,,,,,,,,,,
lepas 1, 1 masalah datang,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
sebab aku ke??????????????????
atau sebab jarak yang menghalang kami?????
bercinta jarak jauh mmg banyak masalah,,,,,,,,,,
tapi bukan kami yang mintak sorg di utara sorg di selatan,,,,,,,,,,,
kami kapel dari sekolah lagi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
pas spm die ke matrik pahang aku masuk form 6...........
pas 2, dua2 dapat tawaran dari SPA
aku ke snie, die ke sane,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ditambah plk cost yang aku ambk nie keje x mcm org laen,,,,,,,,,,,,,,
ye keje waktu pejabat,, aku keje ikut shiff.....
time pertukaran shiff dari shiff petang ke shiff pagi mmg penat . 2 x keje shiff malam lagi,,
mase tuk diluangkan kepada si dia 2 makin lame makin kurang,,,
tapi bukan aku yang nk..............................
time aku kje ye ade cuti,,
time ye cuti aku ade class....
keje kami as a nurse  take care about patient,,,
jage dari makan, minum, basuh air kecil, air besar,, jage kesihatan,,
tapi kesihatan sendiri x terjage,,,
kene maki,, kene marah, kene ganggu,,
mcm2 lagi la,,,,,
tapi wat x tau je,,,,,,,,,,,,,,
mcm mane dengan perasaan????????????
janji ati org kite jage walaupon ati sendiri terluka,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


penat kemas bilik x abis lagi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
asyik duk melayan jiwa yang kacau nie
sampai kesudah x siap kemas.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...