31 May 2011

YA ALLAH YA TUHAN KU.......
sesungguhnya aku ini insan yang lemah dan tidak berdaya,,
kau kuatkan lah semangat aku dan selamatkanlah aku daripada pekara2 yang tidak di ingini,,,,,,,,,,,,
dugaan datang bertubi2,,,,,,,,,,,,,
di minggu terakhr nie macam2 hal yang terjadi,,,,,,,,,,,,,,,
aku pon x tau samaada aku kuat tuk menghadapinya ataupon tidak.........
lepas 1, 1 pekara yang membebankan kepale aku nie,,,,,,,,
harap2 aku mampu menyelesaikannya,,,,,,,,,
result akan keluar pada 7 ari bulan, kami balik 2 ari bulan malam,,,,,,,,,,,
arap2 lulus 100%,,,,,,,,,,,,
x mau cutiku terganggu ngan panggilan dari kolej ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
dah beberapa ari aku tidur x lena, makan x kenyang mandi 2 basah a jugak,,,,,,,,,,,
kalau ikutkan perancangan
2 ari bulan malam 2 aku akan berangkat ke putrajaya
p bagi support kat member2 yang ade game tuk SUKMA nie kat komplek sukan air putrajaya 2,,,,,,,,,,,,,,,,,,
6 ari bulan baru la balik ganu,,,,,,,,,,,
hohohohohoh
lame x makan masakan mak aku,,,,,,,,,,,,,,
nk p candat sotong a cuti nie ngan ayah n adek aku,,,
n banyak ag perancangan yang aku duk tengah rangka nie walaupon jiwa kacau sikit,,,,,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...