29 May 2011

bukan aku x nak update blog nie tapi disebabkan beberapa faktor yang membuatkan aku x de mase nk taip2   huhuhuhuhuhuhuhuh.
mnggu nie keje x de senior,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
mmg letih tahap gaban a....................
sebak didada rasanya selame nie duk berharapkan senior,,,
tapi kali nie tnggal kami je yang paling senior d wad paling kronik 2.................
ari2 ade patient collapase.......
tapi apekan daye,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
x sempat nk makan pon,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
sob2,
balik2 keje basuh baju pas 2 tido,.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
result ntah bila nk keluarnye x tau la,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
mnggu nie mnggu terakhr ada kat kolej jadi sume barang perlu dikemas kan dan diletak lam stor..
banyak  kot,,
berkotak2 barang aku,,,
letih2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
tapi semangat nk cuti punye pasal,,
abaikan pe yang meletihkan aku.
hohohohohho
pe aku mengarut nie,,
ok la siap2 nk p keje plk,, tgk la 2,3 baru leh mngadap laptop nie....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...