05 February 2012

sesunguhnya hawa dijadikan daripada tulang rusuk adam......
kalau jodoh x kemana..
lari hujung dunia sekali pon...
menyorok dalam batu sekali pon.
kalau jodoh kita kuat,,
bersama jua akhrnya........
bukan aku minta semua ini berlaku........
bukan senang nk lalui hidup tanpa kamu....
kamu merupakan sebahagian sejarah hidup saya........
dari 2008 kita kenal.....
2009,, 2010,,, 2011 dan sekarang 2012.......
semuanya hilang sekelip mata......
aku tidak kuat untuk melawan semua ini.......
aku pasrah jika jodoh kita setakat nie sahaja.........
tapi hati aku menidakkannya,,,,,
aku berperang dengan perasaan sendiri......
aku terasa begitu lemah.........
aku letih........
aku binggung..
adakah keputusan yang aku buat nie betul atau salah.......
tapi salah seorang harus mengalah tuk masa depan bersama..
jika diteruskan tidak membawa sebarang perubahan..
pekara yang sama akan terus berlaku dan berlaku......
biarlah hati ku perit untuk menelan semuanya.
aku sanggup menganggung risiko atas segala keputusan yang aku putuskan tadi...
sebab aku terlalu sayang kamu.....
sebab aku mencintai kamu..
aku pernah berjanji bahawa kamu bukan yang pertama pada ku tetapi kamu adalah yang terakhir untuk ku..
aku ingin kamu menjadi bapa kepada anak2 ku..
aku ingin menjadi isteri kepada kamu..
tapi biarlah masa yang menentukan segalanya.
jikalau ditakdirkan jodoh aku dengan kamu..
berjumpa lah kita satu masa nnti..
di saat aku menaip semua ini,,,
air mata sebagai peneman aku......
rasanya seperti bermimpi.
tapi aku harus bangkit dari mimpi2 ku ini.
aku kena menerima hakikat yang kau telah ku lepaskan...
series aku rasa hati ku telah di cincang halus...
betapa sakitnya .............
betapa peritnya........
betapa seksanya.....
untuk menerima hakikat ini...........
aku tidak kuat untuk menghadapi semua ini.......
aku tidak biasa melalui semua ini........
aku terasa kosong........
hanya air mata dan kenangan kita bersama sebagai peneman aku........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...