16 May 2011

cuti yang m`bosankan,,,,,,,

ari nie 16 mei,,,,,,,,,,,,,,,,,,
selamat ari guru diucapkan kepada semua guru dan bakal2 guru dimalaysia nie,,,,,,,,,,
bestnye jadi cikgu setiap tahun mesti dapat hadiah,,,,,,,,,,,,
ari nie sume org keje, tapi aku plk cuti, adoi,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
esok 17 mei hari wesak org cuti aku plk keje,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
mcm nie la time org cuti aku keje, time aku keje org cuti,,,,,
sob2,,,,,,,,,,,
nasib badan la,,,,,,
huhuhuhuhuhhuhuhuhuhuhu
ari nie satu hari suntuk aku duk lam bilik,
mls nk kuar bilik
makan pagi pon x turun,,
makan tengahari pon aku x turun..
membazir je aku bayar,
tapi apekan daya,,,,,,,,
makan petang dengan jiwa yang kacau nie,,
aku p la makan,,
kan x pasal2 sakit plk,
sape susah,,,
rumate aku jugak yang susah,
hohohohohhohohohohoho
satu ari suntuk nie aku
duk ronda2 blog2 org.........
duk tgk muvie korea,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ohhhhhhhhhhhhhhhh hensem2 nye hero korea,,,,,,,,
mcm2 a,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
betapa bosannye cuti aku ari nie....................
esok start keje balik kat wad 2b
2 ari je,,,,,,,,,,,,,
19 ade osce......................
20 cuti,
21 mei masuk keje kat wad 4c,,,,,,,,,,,,
23 farewell
24 sesi bergambar
pas2 kan,,,,,,, masuk keje balik n tnggu result keluar n awal bulan 6 dapat balik lau x de pape,
yahooooooooooooooooo
google......................................
eh,, eh,, terlebih plk,,,,,,,,,,,,
hohohohohohhohohoho

2 comments:

  1. Huhu T_T rini ko cuti, esok ko keje...
    Aku pulak, hari ni aku kerja...esok aku kerja!
    TENSION!

    Selamat Hari Guru gak.. didik lah orang supaya makan makanan yang sehat! >____<

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...