12 April 2011

alamak terkena infeksi dari kanak2 a plk.....

letihnye badan gara2 korea movie punye pasal aku x tidor semlm,,,,,,,,,,,,,,,, 
pukul 5 bru start nk tido. lau ikutkan hati nk je aku sambung abis terus........, 
.pas 2  6.30 roomate aku gerak solat subuh,, pas solat aku tido balik,,,,,,,,,,,, 
sedar2 dah pukul 8.20. 
alamak............ 
class pukul 8.30.............. 
kalut giler aku,,,,,,,,, 
pas 2 duk kat kafe je , 9.30 aku balik  bilik,,,,,,,,,,,,,,,,
 ingat nk tido tapi memikirkan movie yang x abis lagi 2 aku korban kan tido aku 2,,,,,,,,,,,,,,,,,,
walaupon bru 2 ari duk kat wad kanak2 2,,,,,,,,,,,
mcm2 ragam ade, ade yang pantang nmpk aku terus nk dukung,, ajak jalan2 la, sembang2 la............
.ade jugak yang bile nmpk berbju putih terus nangis x bersebab,,,,,,, 
1 wad dengar............
sebab aku nie terlampau mesra ngan kanak2 nie, sume aku dukung,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 
balik2 bilik je selseme aku makin menjadi,,,,,,, 
ngn tidor nye x cukup...........
 letih,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
mau tido awal mlm nie,,,,,,,,,,,
esok shiff pagi plk,,,,,,,,,,,,
letih dari shiff petang nk tukar pagi,,,,,,,,,,,
sedang menaip sambil mata terpejam n berangan kaki di urut2 ...
alangkah bahagianya...........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...