14 April 2011

pagi tadi x sedarkan diri terbangun lewat, dah la keje shiff pagi tadi,,,,, 
dengan uniform nye x gosok lagi,,,,,,,,,,
siap2 nk turun mkn kat kafe, 
mak aiii  .............
. panjang giler barisan. x jadi aku nk p mkn sebab terlewat,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 
pas 2 p masuk wad kol 6.45 pagi,,,, 
tgk2 rooster ari nie keje kat clinic...
nasib p clinic ari nie. mcm tau2 je badan x sihat ari nie,,,,,,,
balik keje awal sikit dari biase sebab masih kurang sihat............................... 
nasib keje kat clinic paedatrik tadi,,,,,,,,,,,,,,, 
hohohohohohoho so bahagia la sikit sebab x de keje mane, ,,,,,,,,,,
balik2 2 nagadap laptop jap . mcm biase la keje aku .........
 pas 2 nk telepon bank tadi tapi x sampai kol 2 lagi tadi,,,,,,,,,,,,,,,,,
 konon2 nk tnggu kol 2 la, last2 tertido. 
terlepas nk tpon bank tadi..... 
bgun2 sebab henpon berbunyi coz my mom tpon,
 aku nie x tgk jam kol brape. 
tgk2 cerah ag,, aku nie dah kecut perut dah, 
aku tnye mk aku ari nie ari pe? 
mk aku jawab ari khamis la.
 mampus aku dah a aku keje pagi.. bgn plk kol8 lebih mati aku,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ( cakap lam ati) 
mk aku tnye nape???? 
aku tnye mk x keje ke tpon pagi2 nie......... 
mk aku naek heran aku tnye soalan yang tah pape kat die,,,,,,,, 
ye kate sekarang kol 4.30 la bukan pagi............
bru aku lege sikit,,,,,, 2 la tido x ingt dunia,,,,,,,,,,,,, 
mati2 aku ingt aku bgn lewat n x p keje tadi.............. 

pas 2 aku pe lagi, sambung tido la.....................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...