11 March 2011

cuti ku dah abis la.............

emmmmmmmmmmmm pejam celik, pejam celik dah nk abis semnggu nie,,,,,,,,,,,,,,,,,, mlm nie dah nk berangkat ke alor star......... sekejapnye mase berlalu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, balik2 kolej nanti ade trial oscle pas 2 23 nie ade exam.....
exam??????????????????? OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bru tringat yang bku yang aku bawak balik kunon2 tuk stdy d umah selama semnggu masih elok di dalam bagasi,,,,,,,,,,, mcm mane nie????????? langsung x stdy......................... pe nk jd ngan aku nie,,,,,,,,,,,,,jwbnye mlm exam nanti tidurku jd 2 jam balik la,,,,,,, biarkan je,,,,,, sementare ade cuti nie baek aku nikmati sepuas2 nye,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nanti x de la kempunan sgt ,.... huhuhuhuhuhuhuuhuhuhuhuhuhu, mesti aku rindu masakan mk aku nanti bile balik kkas,,,,,, x de org yang leh lawan sedap masakan mk aku,,,, ex tukang masak la katekan,,,,,,,,td mk aku masak tomyam campur ( fav aku),,,, ikan panggang berasam,,,, kacang goreng ngan ati (aku x mkn ati ayam) paling best sambal belacan mk aku, fuhhhhhhhhhhh berair mate,,,,,huhuhuhuhuhhuhuhuhuhu. petang nie beberape jam sebelum berangkat ke alor star,, aku nk p round2 marang lu, ,, p mengimbau kenangan lalu. cewahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh............. nanti balik x balik bulan 6 plk,,,,huhuhuhuhu,,,xpe la name pon student kan,,,,,,,,,,,,,,,,, pape pon aku sentiase enjoy n epy time cuti ku tiba n sayu bile cuti ku abis, hhhuhuhuhuhuhu

# mengarut x abis2 budak nie,,,,,,,,,,,,,,

tempat yang aku selalu lepak

jeti pulau kapas.......
hnacurkan burger sumie,,,,,,
kat kedai warung nozila,,,, best sgt..
matahari terbenam di pantai pandak 
 rindu sume nie..........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...