12 March 2011

ari nie buka2 mata dah sampai KKAS,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ditengah sawah padi yang menghijau,, tiada lagi laut yang membiru,,,,,, huhuhuuhuhuhuhuh jiwang plk aku nie,,,,,,,,,,,,,,, x de keje sangt a nie,,,,,,,,,,, sambil2 2 duk kemas barang tuk posting kat JITRA,,,,,,,,,,,, huhu sayu ati nk meninggalkn roomate tersayang. huhuhuhuhuhuhuhuuhu pape pon hidup perlu diteruskan,,,,,,, (merepek x abis2 aku nie),, sume org duk kecoh pasal tsunami yang melanda jepun sekarang nie, mari la kite same2 berdoa moga malapetaka nie x menyerang malaysia ( betul ke ayat aku nie),.. boleh plk aku p pantai semlam sebelum berangkat ke kedah nie, aku hanya tau yang tsunami melanda jepun n sekitarnya je,,,,,,,,,,, time ye sebut malaysia, aku dah turun so aku x tau yang malaysia akan terkena tempias nya jugak......... huhuhuhhuhuhuhuhuhuhuhu. masa aku p kat pantai 2 memang angin kuat semcm je, n ombak pon besar, p aku wat x tau je,,,,,,,,,,,,,,mengom tol aku nie,,,,,,,,, balik2 2 terus bersiap nk p ke komplek sri iman,,,,,,,,,,,,, pas 2 kawan aku tpon kte air kat batu buruk naek,,,,,,,,,,,,,,,, ayah aku pon cakap yang bulan 3 nie biasenye x de angin kencang n ujan,,,,,,,,,,,, pas 2 adek aku pon cakap yang polis halau sape2 yang berada berhampiran dengan pantai sebab dapat amaran tsunami,,,,,,,, huhuhuuhhu,, mlm 2 bru aku tau citer nie,,,,,,,,,,,,,,,,, giler tol aku nie, org duk sibuk lari, aku plk p ke pantai............ patut a semcm je ombk ptg semalam....................... mcm ombk musim tengkujuh je,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nasib aku la lambat dapat info,,,,,,,,,,, huhuhuhu sbb smlm aku x buka fb n 2 la padahnya tengok berita sekerat jalan,,,,,,,,,,,,,papepon syukur sebab aku masih selamat... n pas nie aku akan tengok berita sampai habis,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 

# pengajarannya,,, tengok la berita 2 sampai habis dulu baru p jalan2,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...