20 January 2012

selamat bercuti

bersawang dh rasenye blog nie........
rindunye nk up date tapi masa x mengizinkan...
semalam baru start cuti tuk raye cine...
pagi tadi baru sampai umah...........
sangat2 letih tapi xcted punye pasal ape pon x kesah..
tetibe teringin nk makan durian...
pas solat magrib tadi pergi la aku bersame2 family untuk mencari seulas durian,
(mcm jawab tuk exam bahasa melayu plk rasenye)
terase diri nie mcm anak tunggal ari nie ..
disebabkan adek aku keje jadi aku sorg je la yang p ngan mk ayah aku..
x best2....
pape pon tanx a lot sebab bersusah payah cari durian tuk aku...
pas 2 p ronda2 kat i-city terengganu belakang kampung cina..
kalau tau nk ronda2 tadi bawak kamera...
pas 2 p lalu2 kot kampung cina 2..
meriah sungguh sebab ade pertandingan ape tah..
sume rumah kat kampung cina ade tanglung.
hias berbagai2,,,
ade nage...
jalan sesak kot.
tanpa membuang masa kami pon pulang sebab durian dah memanggil2 tul di makan..
yummy..................

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...