25 December 2011

siapa la aku nie..

siapa la aku nie kan nk di bandingkan dengan orang laen.
aku tau aku nie banyak kekurangannye...
tapi x bermakna kau boleh menghina aku sesuke ati je..
kepada lelaki itu..
lantak ko a nk cakap aku nie sombong ke 
keras ati ke
ape ke...
ade aku kesah???
perlu ke aku wat baek ngan lelaki mcam ko 2???
rasenye x de kebaekan dan faedah langsung kan..
wat pe aku nk berbaek ngan org yang duk hine2 aku dulu????
masihkah ko ingat???
aku ingat lagi ko hine aku.
kau kutuk aku..
sebab aku dulu hodoh..
aku selekeh..
aku banyak jerawat...
aku gelap...
aku diam je time ko kutuk2 aku..
kau bagi harapan..
pas 2 kau sakiti hatiku..
kau siap tunjuk gambar perempuan laen kat aku .
kau siap cakap yang aku nie kene tgk cermin dulu laen kali..
kau tau betapa hancur hatiku nie???????
lelaki itu telah menghine sesuke ati je..
sebab??
aku masih budak sekolah kot mase 2...
tapi sekarang lelaki itu merayu2 mencari aku...
meminta maaf..
merayu untuk ingin berkawan ..
sory la .
aku x de mase tuk lelaki hati busuk macam kau.
x kawan ngan kau x matinye aku..
aku masih boleh hidup lagi..
selame nie x de kau lam hidup aku nie bahagia je aku...
kau memang mulut manis kan..
dari dulu lagi.
sebab 2 aku x terpengaruh ngan kata2 kau.....
hati ku mati tuk orang seperti kau..
yang x reti nak hargai ape yang ade..
ade aku kisah lau kau nk guling2 kat jalan 2????
so dah la ngn drama kau 2..
hatiku milik org laen sekarang...
dan akan sampai bila2 pon hatiku tetap miliknya sekarang..
kau ??????????? 
lantak kau a...
ape aku kisah...
kau bukan ade kaitan ngan aku pon...
kau dah lama mati lam ati aku nie.
n ati aku x akan terime kau..
apetah lagi nk berkawan.
JANGAN HARAP ok!!!!!!!!!!!!!
so
berhenti2 la ganggu hidup aku..
sampai bile2 aku benci lelaki macam kau....
hidup aku serabut dengan gangguan dari kau..
dulu kau hot kan....
kau tukar perempuan mcm tukar baju kan...
hot la sangt kan..
sekarang padam muke kau..
kau ingat kau hot aku akan lupekan ape yang kau buat kat aku dulu????
perempuan laen leh la.
tapi aku tetap ngan pendirian aku..
x akn berpaling kepada yang x sudi...
n tuk pengetahuan kau ye..
aku sekarang dah bahagia sngat dah ngan bf aku sekarang...
aku rase xperlu kot nk tinggal kan die tuk lelaki yang banggang macam kau 2.
xde maknenye.
kecualilah aku nie bodoh..
die lebih baek dari kau...
die lelaki yang terime aku seadanya..
die ikhlas ngan aku x tgk rupe..
die x kesah aku nie selekeh..
gelap..
hodoh..
sebab die menghargai ape yang ade..
n die bagi aku rase ape 2 bahagia.
ape 2 rasa disayangi..
ape 2 rasa cinta yang lahir dari ati yang ikhlas....
KAU ADE?????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...