03 December 2011

saya benci perokok

sorry 2 say la ye kepade sape2 yang merokok kat luar sane...
kalau nk merokok 2 agak2 la wei..
x kan kat tempat makan pon nk merokok.......
spoi mood aku yang tengah lapar je la...
kalau korang nk merokok pon..
lantak korang a....
masalahnye jangan la merokok depan aku..
nk2 time makan....
sebab pe tau x???????????
dah a yang x merokok nie akan lebih berisiko dapat penyakit dari perokok........
kononnye macho a merokok depan awek????
yakkkk
series aku x ske perokok...
asap yang korang hembus2 2 akan wat aku sesak nafas tau x?????????
aku nie dah a x ske bau rokok...................
jangan ingat merokok depan aku leh wat aku cair.
NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sebab ianya akan wat aku lebih2 menyampah tau x......
nak hisap 2 jauh2 sikit..
nie x depan kite jugak la nk hisap rokok............
bencinye la aku...
tau x rokok 2 ibarat menempah kubur awal2.....................
duit yang beli rokok 2 baek la p sumbang kat rumah anak2 yatim...
lagi berkat hidup 2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...