16 December 2011

jodoh pertemuan ditangan tuhan

jodoh pertemuan di tangan tuhan...
kite duk beria2 nk kawen tapi selagi masanye x sampai x de gunenye kan...
tapi kan,, syok je tgk kawan2 tunang..
sepupu2 dah nk kawen..
mak sedare pon nk tunang n kawen..
bah kan.. bakal abang ipar pon dah tunang huhuhuhuhu
ditambah plk ade yang duk tanye2 aku..
aku memang nk awal,...
tapi ..
tapi..
tapi..
masenye belum tibe lagi....
belajar x abis lagi..
umur pon mude lagi..
kene tunggu ade pendapatan kukuh dulu...
tapi kan..
x nk a tue sangat...
ade jodoh,,
kawen la kami nie..
yang duk tnye2 2 korang kawen a dulu ye..
orang sibuk duk tnye aku bile nk kawen ngan bucyuk aku nie.
sampai terbawa2 lam mimpi..

purple putih ......
waaa 

pink biru pon lawa a........


oren putih kesukaan saye...


 kuning pon waaaaa

dah pening dah aku nk pilih kaler pe..
padahal ntah bile aku nk naek pelamin..
xpe.. 
pk siap2,,,
nanti sibuk keje x de mase nk pk kan.
huhuhuhu
tetibe hujan2 nie lapar la plk..
teringin nk makan


terleleh air liur tgk kat google tadi..
series mau makan nie..
ade sape2 nk belanje??


escream.....
yummy....
ermmmm
sabar2,, nnti dapat la 2.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...