27 November 2011

saya pasti awak adalah yang terbaek tuk saya.........
walaupon begitu banyak dugaan dan ujian yang datang...
saya yakin awak lah orangnye.......
datanglah 
se hensem arjun rampal ke

se macho aaron aziz ke

 se cute matlutfi ke..

hati saya tetap pada awak je...
walaupon banyak ujian yang kita tempuhi .....
kadang2 2 menyebabkan kita senyap tanpa kata 
tapi itu semua menyedarkan saya...
kita kenal dari sekolah lagi..
duk 1 kelas...
stdy same2...
ambil spm same2....
ambik result same2...
dapat sambung belajar pon bidang yang same....
adakah ini satu kebetulan je??????
awak sebahagian daripada sejarah hidup saya....
pergi mana2 pon ..
sejarah kehidupan kita yang kita kenang kan.......
saya tau..
saya banyak buat salah...
saya selekeh..
saya x comel..
saya bukan yang terbaek..
tapi saya cuba jadi yang terbaek tuk awak..
saya sangat berterima kaseh kat awak sebab
sudi jadi kawan saya..
sudi jadi tempat saya meluahkan perasaan.
sudi jadi pendengar n penasihat tuk saya..
sudi terima saya seadaanya.
dan paling saya terharu..
sampai saat nie...
awak masih sayang saya..
bukan senang nak melepaskan orang yang kita sayang 
bukan sehari 2 kita kenal..
dari zaman sekolah sampai peringkat akhir remaja...
kalau kira dari mula kita kenal..
dah 4 tahun kot..
memang orang cakap cinta monyet 2 sekejap je..
tapi dari dulu sampai sekarang saya x pernah anggap kisah kita nie seperti kisah cinta budak sekolah dulu2..
bermacam2 dugaan dh kita tempuh..
onak dan duri..
berbagai2 luka dan parut sudah terasa..
moga segala ujian dan dugaan yang kita tempuhi nie membawa lembaran baru tuk kita berdua.....
kita hanya merancang..
tapi tuhan yang menentukan segalanya..
saya cuma berharap awak dan saya masih macam dulu....
walaupon kita selalu gaduh..
selalu salah faham..
selalu cemburu buta..
saya harap itu semua hanya lah sebisan kecil ujian tuk kita..
saya rindu saat dulu2...
time saya ngajuk..
awak pujuk..
time awak ngajuk,,
saya pon ngajuk sekali.
last2 awak terpaksa mengalah ngan saya..
awak yang pujuk saya walaupon awak yang ngajuk..
time saya wat salah..
awak yang mintak maaf.......
saya tau ego saya tinggi..
disaat saya perlukan seseorang tuk mendengar masalah saya..
awak lah yang menjadi pendengar bebelan saya...
disaat saya leka..
awaklah penasihat saya..
disaat saya perlukan perlindungan..
awaklah penjaga saya..
disaat saya dalam kesakitan...
awaklah yang paling kalut...
tanx a lot....
awak menyebabkan airmata saya keluar..
awak mengajar saya erti kasih sayang ..
awak buat saya rasa macam mana rasa disayangi dan di cintai..
awak bagi saya rasa bahagia..
awak bagi saya sayang awak..
awak ajar saya rasa kehilangan orang yang kita sayang..
tanx...........
sebab awak bagi saya rasa semua perencah dalam kehidupan nie...
sume saya pernah rasa..
bahagia,,sayang. sensara. merana. kecewa... heppy...
tanx
sebab awak masih sayang saya....





p/s tuan blog menulis berdasarkan rasa hati nya...
penggunaan bahasa mungkin berterabur sebab saya x reti nk wat ayat berbunga2 nie...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...