23 November 2011

saat nie aku sangat2 memerlukan seseorang...
kawan bukan atas dasar nama je...
kawan sangat bermakna bagi aku...
kawan merupakan sebahagian daripada hidup kite..
orang boleh hidup tanpa pkwe..
tapi tanpa kawan boleh ke?????????
tapi sekarang nie.......
kawan atas dasar nama je...
time kite senang ngaku kawan..
time kite susah, ade masalah..
sume cabut lari..
it`s true...
bercakap berdasarkan pengalaman yang dialami...
sangat perit mempunyai kawan sebegini...
macam sial kot orang yang berperwatakan sebegini...
x ingat ke time ko susah????
sape je yang ade bagi sokongan kat ko???
hurmmmmmmmmmmm
manusia2...
memang gini kan...........
dengan perasaan hasad dengki ko yang sangat2 ketara 2.....
x tau la aku nk cakap pe lagi...
mentang2 aku x ambik kesah kan..
jangan ingat aku senyap aku boleh dipergunakan sesuka ati nenek ko je..
arap aku nie baek ati je,,,
lau x habis ko lau aku nie jadi batu api..
huhuhuhuhuhuhu



mood: nk balik umah ... tenang2 kan fikiran.
maen air.. tgk ombak besar...
moga perangai banggang ko 2 tenggelam n hanyut di bawa ombak besar..
dekat2 tahun baru islam nie...
bawa2 la berhijrah ke arah yang lebih baek...
syukur la ape yang dikurniakan kepada kita..
jangan duk dengki x bertempat sangat tau...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...