28 August 2011

bru je sampai sehari umah..
dah balik kg tok,,
tahun nie raye umh tok,,,,
nasib sempat berbuka ngan my bucyuk..
walaupon hujan,,
kami redah je hujan 2 tuk mencari sesuap nasi.
huhuhuhuhuhuhhuhuhuhu
kami berbuka lam kete je....
romntik a 2,, tgh2 hujan mkn lam kete,,
org laen x de nye nk wat cam 2..
cayang die lebih a..
balik2 umah tok sume dah balik dah kecuali mk sedare yang rapat ngan aku
sebab die kene keje time raye..
mg penat giler a,,,
ari nie berbuka pose ramai2..
bayang lah sepupu aku yang kecik2 berduyung2..
penat aku kemas umah.
kemas2 nnti berselerak plk,
adoi.....................................
bikin gua panas je..
sabar je la..
papepon,,,, ari nie mmg kenyang giler
n aku pasti rindu masakan mk aku nnt...
huhuhuhuhuhuhu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...