29 July 2011

kenapa aku berblog????

kenapa aku berblog?????????
a) sebab org laen pon berblog
b) x up 2 date la lau x de blog
c) tempat untuk popular kan diri
d) dh mmg x de keje,,,,
sumenye salah jawapan di atas 2,,,
blog nie ditubuhkan pada 2010.
tapi mula xtive pada 2011...
mula2 aku wat blog nie hanya la tempat aku untuk menceritakan liku2 hidup aku,,
tentang perasaan ke,, tentang perjalanan hidup ke, sume aku sumbat lam blog nie,,,,
senang sikit bile dah tua nnti ade jugak diari tuk mengimbau mase muda2 nnti..

kenapa x guna diari je lau nk citer tentang hidup 2?
sebabnye,, aku nie bkn jenis suka buat karangan panjang2,,,,,
aku lebih suka bgthu tntang sesuatu melalui gambar....
lau tengok post2 aku pon, banyak letak gmbar dari menaip kan...

aku buat blog nie sebabnye
sekadar berkongsi cerita dan pengalaman hidup nie..........
aku nie mmg banyak mulut,,
tapi aku lebih selesa bercerita tentang sesuatu lam blog nie berbanding meluahkan perasaan kat org laen.
ade masalah ke, hepy ke, sedih ke,, sume aku tulis lam blog nie,,,
sape2 yang bace je tau ape yang aku rase,,
dengan cara nie aku rasa lebih membahagiakan hidup aku,
yela,, x semua suka dengar ape yang aku nk citer kat diorg,,,
masing2 sibuk, ade masalah tersendiri,,
so aku pilih blog nie untuk meluahkan ape yang tersirat dan tersurat dan yang terlintas lam ati nie.
lau aku rajin,
aku tulis,
alu aku mls aku x tulis la,,
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuh
2 la antara sebab2 aku menceburi bidang penulisan blog nie,,,,
sekadar untuk leuahkan ape yang tersirat, tersurat dan terlintas lam ati nie tuk di kongsi bersama.............

2 comments:

  1. yang penting, berblogging mmg menyeronokkan,kan? hehe

    ReplyDelete
  2. betol2........................... hehehehehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...