08 July 2011

hari nie 8 hari bulan 7 ,,,,,,,
 ulangtahun hubungan kami,,
tapi aku hanya mampu ucap lam ati  je,,,,
kerana rasa kecewa 2 masih terasa lam ati nie,,,,
x pernah aku rasa frust mcm nie,,,
xperlu lah di ceritakan di sinie,,
cukup sekadar aku sorg je yang merasa.......
demam aku makin teruk,,,
mane x teruk nye,,
bila demam kita perlukan rehat,
tapi aku x cukup rehat,,
semalam pukul 2 lebih bru tido kerana terdapat sedikit masalah,,
pasang radio,,
npe lagu2 lam radio 2 mcm nk perli aku je??????????
tension aku dengar...
npe demam aku makin teruk???????????
adakah faktor emosi turut menjejaskan kesihatan aku???????
atau aku x ske mkn ubt???????
 kedua2 faktor 2 kor yang menyebabkan aku jadi mcm nie..
yes, walaupon aku nie bakal bergelar jururawat,,
yang selalu menasihati org supaya mkn ubt tetapi aku sendiri x suka mkn ubat,,,
kalau aku demam,, aku akan minum air je,,,
minum air pon dapat mengurangkan suhu badan kita tau,,,,
dengan cara suhu dikeluarkan bersama2 urin kita 2,,,
selain 2 pakai pakaian yang menyerap peluh,, dan elakkkan selimut.....
menyelimutkan diri akan membuatkan badan kita bertambah panas,,,,,,,,,
 k lah x larat nk taip pnjang2,,,
letih jiwa,, letih badan,,


p/s: sory penggunaan bahasa yang berbelit2,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...