19 April 2011

letih yang teramat sangat2,,,,,,,,,,,, nk2 bila dari shiff petang ke shff pagi,,,,,,
semalam shiff petang ,,,,,
pas bgun smayang subuh 2 .
sambung tido jap semantara tnggu nk p class pagi 2,,,,,,,
tapi terbgun pukul 12.30 .
adoi la .......
ponteng class ag aku nmpk nye,,,,,,,,,
tapi bukan salah aku, huhuhuhuhuh (ade plk g2)
dengan uniformnye x iron lgi,,
report x siap ag  .. dah a kene antar ari nie jugak,,,,,,,,,
report punye pasal smpai x mkn pagi ngan tengahari tadi,,,,
p keje pon kelam kabut ngn perut kosong,,,,
sampai2 kat wad,
ade plk doktor 2 kenakan aku,,,,,,,
staff nurse suh aku p antar form kat DR yang sedang tunggu kat unit tabung darah 2.
 pas antar 2 aku nk blah la...
tiba2 DR 2 cakap tnggu sat,,
aku pon p la tnggu dh ye suh tnggu,,
lme giler kot,,
aku pon pk ,, aku kene tnggu pe sebenarnye nie?????
tibe2 DR 2 bgn n bla mcm 2 je pas sign sume borang,,
kate suh aku tnggu tadi tapi ye blah mcm 2 je..............
benggang jgn kire la...
aku pon ngn muke x puas ati terus balik wad,,,,,,,,,,,
sabar je la,.............................................................................
balik2 keje 2 terus sakit kepala yang luar biasa,,,,,,,,,
tapi gagahkan diri tuk taip,,,,,,,,,,, huhuhuhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...