29 March 2011

saya bukan budak kecik,,,,

kebanyakan org mesti salah anggap ngan aku,,,,, diorg mesti ingt aku nie anak bongsu walaupon pda hakikatnye aku nie anak sulung dari 2 beradik..... maybe jarak diantara adik aku n aku nie x jauh sangat kot,, aku 20 tahun adik aku 18 tahun yang menyebabkan org anggap aku anak bongsu,,,,,, huhuhuhuhuhuh ye la,,, aku nie dah la kurang ketinggian nye,,,,,, adik aku tnggi dari aku, ,, xpe la, best pe,,,,,, time raye dapat duit raye lagi, adik aku x dapat, wawawawawawa kecian,,, naek bas pon tambang separuh harge je,, best2........ ........ aku bukan budak kecik, buktinye,,,,,,,,,,, time aku keluar umah,, aku bgtw mk aku nk keluar,,, ye tnye kuar ngan sape n pesan jge diri  ade pape telepon,,,,,,, kalau adik aku,,,, keluar lebih dari sejam,,,, mesti mk aku kalut telepon n suh ayah aku p cari,,,,,,,,, kecian adik aku,,,, hahahhahahahahaa. lau aku p merantau mane2 mk aku x risau mane sebab aku pandai berdikari... kalau adik aku, p khemah 2 ari pon mk aku x senang duduk sebab risau kn adik aku, huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu...
orang cakap aku manje.......... tapi aku x manje pon,,,,kalau kat kolej nie sume org layan aku mcm adik kecik diorg,,,,, manjekan aku,,,, hehehehhe best,, gaduh sikit dapat coklat,.. hahahahahahahha maybe aku sorg ank pempuan n aku selalu ngn mk aku je,, aku nie plk jenis gila2 n periang orangnye lau dah lame kenal,,,,,maybe sebab 2 kot,,, tapi aku x rase diri aku manje pon,,, aku dapat je teruskan hidup berdikari,,,,,,,,,,, layan org pon x de a manje2,,,, ngan lelaki sume aku layan kasar2,,,,,,,,,,,,,,,, x de nk mnjelitis nie... tapi kenape org masih anggap aku budak kecik lagi????????? x paham aku,,,,,, huhuhuuhuhuhuhuuhuhuhu,,,,,,,,,,,,,,,, budak yang umor lebih muda dari aku pon ingat aku nie muda dari die. ade yang nk ngorat aku nie bukan yang umur lebih dari aku,, tapi sume adik2,,,,,,,,, budak sekolah yang baru nk kenal dunia,,,,,,, pe la nasib aku di ngorat oleh budak hingusan je, spm pon x lepas ag,,, sabar je la,, letak picture pakai uniform di katenye pakai bju persatuan bulan sabit merah,,,,,,,, awek muda sangt ke aku nie?????????? hahhahahhahahahahhaah (perasan nk mampus) ade untung nye jugak aku sentisa nmpk muda,,,,,, x yah susah2 nk memudakan diri nie,, huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu........... tapi melampau org asyik duk ingt aku nie budak sekolah yang bru nk menduduki spm,,,,,,,,,,,,..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...