11 March 2011

malang x berbau,,,,,,,,,,,,,,

sob2 sedihnye ari nie,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, gatal sangat bwk motor sorg ari nie kn dah xcdent............ perlu ke d sebut `xcdent` sedangkan aku jatuh motor sorg2 dan x di langgar oleh sape2???? biar a nk sebut xcdent jugak........ malu a lau cakap kat org jatuh motor. huhuhuhuhuh merepek tol aku nie,,,,, berbalik kepada kejadian petang tadi,,,,,,,,,, niat tenghari 2 nk p kT jap nk p cari tudung tuk farewell n tudung putih,,,,,,,,,,,,, semasa dalam perjalanan ( skema giler ayat) ,, aku pon p la isi minyak motor memandangkan minyak dah x de............. naek motor kriss je, phm2 a motor kriss aku 2 , tnggi semcm je. .. huhuhuhuhuhuhhu.. sesudah isi minyak, aku pon patah balik ke trafic light tuk meneruskan perjalanan aku.......kat tepi 2 ade lopak air........ aku ingtkan lopak air je, rupenye lubang,,,,, n tayar motor aku masuk ke dalam lubang tersebut n menyebabkan aku hilang pertimbangan,,,,,,,,, lalu aku terjatuh kat trafic light plk 2. nasib aku dah nk balik ke kolej esok,,,,,,, x de a org s2 perasan sangat aku len kali,,,,,,,,,,, tp yang peritnye,,,,,,,,,,,,,,,,,kepala lutut aku terhantuk kat jalan 2,,,,,,,,,,,,,,, aduhhhhhhhhhhhhhh sakitnye, siap nangis ag p aku cover ngan helmet,,,,,,,,,,,,sengal kot............... bayang kan lebih kurang setengah jam kaki aku x leh gerak,,,,,,,,,,,,,,,,, sakit, sengal, ngilu,,,,,,, sume ade............. huhuhuhuhuhuhuh pas 2 aku wat2 x sakit p jugak ke kT lam keadaan sakit n jalan mcm tah pape............pas 2 member aku ajak kuar mkn, aku pe lg,,,,, p je la,,,,,,,,,, alif n jureen, ,,, lame x jumpe kn, pape pon tanx alif coz belanje aku mkn2, laen kali nk lagi,,,,,,,,, huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu, sambung balik kisah td,,,,,,,, sampai umh aku wat senyap je sampai a ade org perasan care jalan aku laen,,,,,,,,,,,,, yela 1 lutut x leh bengkok....... len giler a............ pe lagi. . tadah telinge la aku nie mendengar `luahan` mk n ayah aku......................sabar je la.............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...