14 March 2011

ari nie ade pasar malam kat jitra.....  makan, makan, makan je keje aku kat jitra nie,,, keje nye x mane pon,,, uniform pon dah ketat dah,,, xpe 2 mnggu nie je, nnti balik kolej besar balik uniform 2........  duk sinie bkan main  lgi nk jimat konon2 nye... tapi dah terlebih bajet dah,,, makn tuk ari nie je dah 20 rgt,,, kat pasar malam je... x cukup tangn nk bawak sume yang aku beli 2... nafsu makan aku nie membuak2 bila tengok makann banyak,, duk syok2 beli makanan hujan turun dengan lebatnye,,,,,,,,,,,,,,,, balik la aku dalam kebasahan,,,,,, huhuhuhhuhuhuhu habis basah.. maka kanak2 ribena nie pon berlari2 la ... sampai2 je terus makan pe yang aku beli mcm kuey teow goreng,, apam,, murtabak ayam.. bebola sotong,, ayam pulut, air tebu,,,,,,,,, kirenye misi memblas dendam la akibat kesejukan n kebasahan,,,,,,,,, huhuhuhuhuhhuhu sekian tuk ari nie aku MEREPEK,,,,,,,,,,,,,,,,

mase tengah menaip nie pon slow2 nk p pantri tuk makan kali ke 2

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...