14 January 2011

one day at perlis indra kayangan

akhrnye ape yang dirancang sumenye berjalan lancar,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, alhamdulillah.................
aku punye la xcted bgn kol 6.15 bersiap2 nk p.. kol 7.45 dah turun dah,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, tggu nina , liya n kak ina bersiap .. aku pon tpon mk aku,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, yeeppy mk aku bg aku pp. begitu la taktik aku lau nk p mane2, bgtw last2 minute supaye dapat keizinan,, hohohohohohhohohohohohohohohohoho pagi ngan x sarapannye kitorng pon bertolak la,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, best sangat2 coz nyaman je rase pagi 2.. mklum la xcted nk p jalan2,, tujuan utamanye nk p padang besar je... tp kiteorg sampai kol 9...x bukak ag mase 2.,,,,,,,,,,,,,,,,kitorg pon ambk keputusan tuk mkan kat kangar,,,,x la jauh mane pon,, perlis kan kecik je.. huhuhuhu mkanan pagi mcm tuk mkn tengahari , padahal bru kol 9 mase 2...,,, best a jugak, penat2 pusing kangar, kitorg pon singgah jap p tasik tasoh, best giler tempat 2,,, walaupon panas, tp angin nye sepoi2 bahasa membuatkan aku nk tido je. hehehehehehehheehheheeheh..
pas 2 kitorg p gua kelam,,,,,,,,,,,,,,, aku teruje nk p coz mmg aku ske tempat2 cam 2..... sampai2 tgk ade tempat berkelah ,, rugi nye x bawak pakaian tuk mndi kat c2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
aku nagn nina xcted giler dh nk p naek keretapi masuk lam gua kelam,, tibe2 pekerje kat c2 bgtw gua kelam tutup n perkhdmatan kretapii tergendala sebab peristiwa banjir baru2 nie,, sedih nie, x di gambarkan dengan kata2......... pas snap photo 2 , 3 keping,,, kami pon bertolak la,,,,,tp nk p jugak laen kali .. nk masuk jugak gua kelam 2.......... gua kelam wait me ok.... hehheheheheheehehe
                                          siap ngan peta malaysia 2.......................................
                                                           sepanjang perjalanan kami
                                                               snap pic jap
                                                          pemeriksaan kastam




                                                 tasik tasoh,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
                                                                   snap pic lagi


                                                          


                                                                 panas la................................
                                                                    welcome to gua kelam,,,,,,,,,,,,,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...