18 February 2012

kerana mulut, hati binasa

di saat aku memerlukan seorang teman untuk memberi sokongan dan dorongan terhadap ku,,,,,,
seorg pon x memahami ape yang aku rase,,,
malahan siap mengate2 aku yang membuatkan hati ku terguris...
memang aku jenis x ambik kesah,,,
tapi sekali aku terase selamenye aku akan terase jika kata2 nya membuatkan aku begitu terhina...
salahkah aku?????
aku hanya seorang insan biasa...
disaat2 ini lagi2 la membuatkan aku cepat terase dan jangan sesekali menyalahkan aku atas ape yang kamu katekan terhadap ku..
ye aku tau,
aku x sebaek kawan2 mu yang laen,,,
aku selalu dibelakangkan,
jangan kata aku paranoid ke syak wasangka ke ape,
sebab memang terbukti,
bukan sekali,
bukan 2 kali,
malahan banyak kali..
untuk ape aku nk pertahankan semua ini jika hati ku masih terase dengan sindiran pedasmu itu????
aku baek dengan orang yang baek tehadapku,
dan aku jahat dengan sesiapa yang membuat kejahatan terhadapku.
tolong la sedar diri sikit.
semua org x sempurna.
begitu juga aku..
tapi apabila mengate org 2 jgn maen redah je,,,
pk sikit perasaan org pada mase 2..
saye tau awak baek,,,
sampai sume org tuduh aku yang salah.
what ever la org nk cakap pe.
janji aku tau sape aku.
dan aku x perlukan belas kasihan org untuk hal2 yang remeh temeh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...