05 November 2011

selamat hari raya aidiladha.

selamat hari raya aidiladha kepada semua yang beragama islam..
x kire la dimana anda berada.....
sob2 :(
di saat org sibuk balik kg..........
aku sibuk guling2 atas katil menahan sebak di dada.......
di saat org sibuk gotong royong nk wat kenduri......
aku sibuk membelek nota2 tuk aku stdy....................
mcm duk oversea plk aku nie,,,,,,,,,,,,,
padahal duk utara tanah air je.............
tapi dh x dibenarkan pulang ,
nk wat cam ner kan............
esok beraye la aku keseorangan aku mengadap buku2.............
org laen exam jugak,,,,,,,,,
leh je balik................
tapi kami............................
deepavali x leh balik.
raye aji x leh balik............
hermmmmmmmmmmmmmmm
dugaan.. dugaan........
sabaq noh...........................




mood: stdy pon x masuk pe kalau jiwe duk kat kg..............

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...