29 September 2011

kesabaran aku pon ade batasnye,,,,,,,,,,,
maen tuduh2 aku ape hal??????????
yang kes lme jugak la nk dibangkitkannye,,,,,,,,,
dh x de modal sangat dh ke??????????
lau sekali xpe lagi,,,
nie asyik duk gune modal yang sme nk tuduh aku
mmg hangin satu badan a.............
elok2 aku jawab,,,
tuduhan yang aku dapat................
xpe2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
mentang2 la aku nie jahat kan,,,,
sume a nk tuduh aku,
ingat aku nie x de perasaan?
x de hati perut??????
duk terime je tuduhan yang dilemparkan kepada aku?????????
aku masih mempunyai hati dan perasaan...
sape nk dengar luahan hati aku?
x de sape pon kan....
yang tau tuduh,, tuduh,, tuduh,, n tuduh............
sampai bile nk gune modal 2 nk kate kat aku mcm2 a??????????
sampai ke tue ???
 smpai ke mati???????????
baru ko puas ati??????????????
kecewe, sedih,, marah sume bercampur sekarang nie,,,,,,,,,,,,,,,
manusia leh berubah....................
jangan duk ingat yang baek 2 selame nye baek,,,,,,,,,,,,,
n yang jahat 2 selamenye jahat..............
sape nk sedar kan yang jahat 2 berubah jadi baek sebab dh mmg set lam kepale yang jahat 2 tetap jahat walaupon berubah mcm mane pon...............
tapi ingat lagi dasyat bile yang baek 2 berubah jadi jahat,,,,,,,,,,,,,,
sekali aku tawar hati.........
jangan nyesal mase 2,,,,,,,,,,,,,,,,,
hati yang patah kalau di sambung pon tetap x same mcm dulu............
aku ingat bende nie sampai bile2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...