06 July 2011

x sampai semnggu start sem baru tapi assgment mak ai,,,,,,,,,,,,,,,,,,
banyak giler,,,
sem nie mcm best sikit je blajar,,,
pasal komuniti,,,,, p kat klinik2 desa.. 
lawat sekolah,,
wat pemeriksaan kat budak2,,,,,
huhuhuhuhu
dulu mase kecik2 dulu nmpk je van kesihatan masuk pagar sekolah,
terus kecut perut......
mane x nye, banyak cerita dongeng yang menyeramkan kita dengar dulu2.
contohnye,, kene suntik dengan jarum panas a,,,
mmg a dulu sume syringe kene rendam ngn air mendidih sebab dulu ia nya diperbuat daripada steel dan dulu x de disposable mcm sekarang nie,,,
n direndam sebab nk bunuh microbacteria yang ade tuk elak jangkitan silang,,
tapi sekarang dah guna yang disposable punye,,,
dulu aku sangat  takut dengan nurse2 yang datang tuk periksa budak2 sekolah,, tapi sekarang aku plk yang kene p periksa budak2 sekolah,,
hahhahahahaahahahaha
macam tak caye je aku berada ditempat orang yang paling aku takut dulu,,,,
tapi aku pecaya budak2 sekarang x macam aku mase kecik2dulu........
banyak lagi aku nk citer tapi banyak sangat assgment nk kene hantar,,
huhuhuhuh badan pon dah letih sangat nie d tambah plk demam,,,
sape kate nurse x sakit,
cume wat2 x sakit.......
huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu

2 comments:

  1. fuh best tuh
    leh takot2 kan dak2 tuh plak
    kehkehkeh
    ^_^

    ReplyDelete
  2. er, betoi2...
    nak2 mse drjh 6...
    BCG kot...
    jarum pnss !
    ho3~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...