01 April 2011

kad atm ditelan dinasor besi

yea, elaun dah masuk,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, seronok x terkate, nk blas dendam balik pe yang dah di rancang minggu lepas yang xjadi 2,......................... biase nye aku akan transfer duit elaun aku kat bank BSN coz kat hospital nie cume ade atm BSN, MAYBANK n BANK RAKYAT........ pas 2 kolej mintak penyata akaun kena serahkan pada ari ahad nie,,,,,aku pon bersama2 faridah,, dba... n roomate aku qila p  la AFFIN BANK coz nk ambk penyata akaun yang kolej mintak,,,,... 
pas 2 sudah2 2 p la CITY PLAZA kat alor star 2,,,,,,,,,,,, aku nie jenis nyanyuk sikit,,,,,, dah pegi bank tadi x keluarkan duit terus,,,,,
aku pon p la cari atm kat s2,, jumpe la bank tabung haji masuk s2 ade atm tabung haji n bank rakyat,,,,,
aku pon p kat atm bank rakyat duk syok2 nie tggu kad sedang diproses tibe2 
OMG!!!!!!! kad aku telah di telan hidup2 oleh mesin ATM tersebut,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
mengong punye mesin, nape la ye cipta mesin mcm 2 a????????????????????? 
nk ngs kuat2 rase mase 2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, pas 2 telepon la bank 2, ye cakap dalam masa 14 ari bru dapat balik kad 2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nk duit2,, nk duit,,,,,,,,,,,,,
nasib baik la qila n dba sanggup pinjam kan aku duit ye dulu sementara dapat balik kad 2,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ikut kan aku nk je telan balik mesin atm 2,,,,,,,,,,,,, 
pe la nasib aku nie,,,,,,, sob2...................
xpe la, ade hikmah la 2 ape yang jadi kat aku nie,,, pas nie kene ikat perut la aku,,,,
xpela.. sebab terlampau sedih,, sikit je snap gmbar,,
biase la,, hobi berangan aku nie mane leh tinggal walaupon sedang bersedih.....,,,,,,









 with my roomate qila





1 comment:

  1. sminggu sblum balik cuti hari tu, kad atm kita kena telan dgn atm bsn ospital. perhh! geram xsudah. xtunggu dah dpt blik kad tu, esoknya trus g buat kad baru. nsib baik xrumit sgt nak buat kad baru.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...