30 December 2010

malasye ari nie...................................................

bgun2 tido terus ngadap laptop mandi nye x , mkn nye x, ish2 pe nk jd ank dare zaman lenie........................... 2 la rutin harian aku d umh mahupon di kolej,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, mood malas telah melanda aku ari nie sebab malam nie dh kene berangkat ke alor star,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, barang2 dh a x kemas ag,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, n di tambah plk dgn assgment yg berlambak2 x buat ag, pe nk jd la aku nie............................ lam2 mlas 2 ected jugak coz sem nie aku pakai blue pic. huhuhuhuhhuhuhuhuhuhuhuhu pejam celik dah sem 3, bkn senang nk lepas sem 2 bru nie,,,,,,,,,,,,,,,,,, nasib lepas ,, leh tarik nafas lege cikit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, pg td PM kte umum cuti ari jumaat.. p kat terengganu,,, kelantan n kedoh mmg dh cuti jumaat kn, so mmcm x adil a plok..................... nk jugok cuti ari ahad nie, xkire. x kire....... nk jugak, nk jugak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ppapepon mood ari nie mmg malas giler,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, jenggok2 jugak mknan kat dapur 2,, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa byknye breakfast aku pg nie mentang2 la aku dh nk p mlm nie,,,,,,,,,,,,, ade pulut kuning,,,,,,,,,,,, yummyyyy.. ade laksa, laksam,,,,,,,,,,,,,,kueh.................... kenyang aku sampai pg esok nie, hahhahhahha,, k la nk p mkn.. mkn.. n mkn.......... yummyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...